2012-02-20
 08:06:22

Rekord!

Natten till lördagen hade Juni sitt sömnrekord. Hon sov i hela 5 timmar!
Förut har det vart 4.

Fick titta till henne helatiden, för hon var så extremt lugn, utan sparkar och slängande..
Men efter det så blev det som vanligt, då vaknade hon flera ggr.

Sedan har väl dessa 2 nätter vart ungefär som vanligt, något bättre kanske.



I lördags gick vi iväg och åkte pulka med mammor och pappor från mamma-fikan. Första gången killarna träffades :) Var jätte mysigt, förutom vädret som gjorde att alla gick hem /:

Och igår följde jag och Juni med Joakim till gymmet och tränade lite :) Blir nog att jag börjar på hans gym sen.. Trodde inte det skulle gå så bra med Juni som det gjorde. Men hon var nöjd helatiden :)
Men jag måste få alla prover osv klara för min sköldkörtel innan jag sätter igång. Så jag inte går ner ännu mer i vikt..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: