2012-03-16
 08:11:43

Sjukstuga

Har vart/är sjukstuga här igen.

Jag har till och med vart en sväng på akuten... Helt i onödan.
Började med magont i lördags på kalaset hos Joakims syster. Kom som i vågor och det gjorde fruktansvärt ont.
Behövde aldrig gå på toa eller spy så antar det inte var magsjuka?
Fortsatte iaf konstant och på måndagen ringde jag vc. Jag började fundera på om det var magkatarr. Men dom tyckte jag skulle åka in yill akuten. Jag avvaktade iaf till 15 på måndagen, sen gick det inte längre, så jag åkte in. Fick sitta där i 6 timmar innan en läkare kom in och körde upp fingret i arlslet på mig :P Som tur var fick jag en tjej denhär gången, annars lyckas jag alltid få unga  snygga killar ;P

Fick medicin mot magkatarr som jag skulle hämta ut på tisdagen. Magontet fortsatte under natten och tisdagen. Och Joakim skulle hämta ut det efter sin skola. Men efter lunch någon gång började jag känna att smärtan började ändras och det liksom började bubbla. Började kännas som magsjuka igen.. Och såklart så blev det ju så..
Så tisdagen spenderades på toaletten :P

Nu är jag iaf bra igen. Men Juni har blivit genomförkyld. Trodde hon skulle få feber, men hon är super pigg som vanligt. Peppar peppar så verkar hon vara rätt "frisk" av sig, och får aldrig feber.

Juni ställer sig upp nu ordentligt, typ hela tiden ;P

Föresten så var intervjun med aftonbladet i tidningen i söndags. Blev super bra, förutom bilden, och det blev en serie i 3 dagar om PIP implantaten. http://www.aftonbladet.se/incoming/article14505864.ab
Kommer förmodligen bli en hel del fler saker med dethär. Men inget jag kan gå ut med nu. Utan jag skriver när allt är klart och bestämt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: