2012-04-06
 20:32:40

Mysdag

Idag har vi haft en riktigt mysdag.
Efter en jobbig natt så fick Joakim sovmorgon och jag la Juni igen vid 10, och vi alla sov till 11.30.
Sedan gjorde vi oss iordning och åkte till Tuna Park.
Vi har ju vart hemma en hel vecka i stort sett, så idag kände vi att vi var tvungna att komma ut lite. Speciellt för Junis skull, som typ klättrar på väggarna :P Hon har börjat blivit sjukt snabb på att krypa och gå utmed möbler så hon sticker iväg fort som bara den och vill att man ska jaga henn, för då börjar hon skratta som en tok :P
Kan säga att de inte vart speciellt roligt för oss när vi knappt orkat oss ur soffan.. Men vad gör man inte för sin lilla ♥

Iaf så blev det lite shopping för mig. 2 BHar för 75kr styck. 2 nagelack och ett par skor för hela 49 kr :P
Inte ofta jag handlar så mycket till mig själv.
Vi letade efter en mössa till Juni med, men hittade ingen, förutom en leopard mönstrad men den tyckte inte Joakim om. Men jag ska nog smita ner och köpa den iaf nästa vecka ;P
Sedan blev det fika och mathandling..




Igår ringde Junis läkare igen.. Hon hade pratat med läkaren som gör gastroskopin och dom vill göra 2 utredningar.
Om någon vecka blir det först att Juni ska svälja en vätska och sedan ska dom röntga henne för att se hur det åker ner, om det finns någon missbildning eller liknande. Kommer inte ihåg vad "ingreppet" heter.?
Det är iaf riskfritt förutom att det är lite strålning, men det ska inte vara någon fara. Så det känns skönt.
Och om någon månad blir det gastroskopin.
Så så ser det ut nu.. Känns skönt att få veta om det är något med magen eller inte, men ändå väldigt ångestfyllt.
Sen så nästa vecka ska vi upp till barn för att väga och mäta henne, så dom kan skriva in det i deras viktkurva. Antar det är till ingreppen så dom vet hur mycket sån där vätska hon ska ha och till narkosen?


Nu ska jag försöka lägga mig i sängen och slappa lite och försöka sova tidigt för jag ska jobba 8-18 imorrn.
Joakim är iväg och träffar en vän, så hoppas på att Juni sover ett tag nu tills han kommer hem :)


Linda

Tusen tack :) jag mår bara bra, hoppas att allt är bra med din familj, så söt dotter du har :) Kram!



PUBLICERAT: 2012-04-07, 11:27:47 | URL: http://ltma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: