2012-02-15
 21:07:56

Intervju med Aftonbladet.

Idag kom en journalist och en fotograf från Aftonbladet.
Vet inte vad jag hade räknat med, men blev helt annorlunda än vad jag någonsin tänkt mig :P
Började med en massa frågor, och jag fick säga mina åsikter om hela PIP grejen osv. Tog väl ca 30-40 min. Sedan var det dags för fotograferingen, och den blev en helt annan grej än vad jag tänkt :P

Ska väl inte säga så mycket om den, men slutade med Juni i blöja i min famn och jag är naken på överkroppen.
Det blev sjukt fina bilder, (iaf som det såg ut i deras kamera). Dom var jätte försiktiga och väldigt professionella och sa hela tiden att jag fick bestämma och vilka bilder som var okej.
Det dom ville få fram med det hela var att när folk bläddrar i tidningen så ska deras ögon dras till bilderna för att sedan läsa vår historia, vår oro, ilska och ångest över hela situationen.
Det blev alltså fina bilder där jag håller i Juni och visar lite hud, alltså inga utvikningsbilder :P
Ni får se, och även jag när det kommer i tidningen. Börjar nu iaf bli nervös, vilka bilder som väljs, hur stora och hur det ser ut. Sen att SJUKT mycket folk kommer se det. Men men, det är för en bra sak.. Och det är ju inte bara jag som kommer vara med.

För er som inte vet vad jag skriver om som handlar alltså allt detta om inläggen jag har i mina bröst. Dem har blivit förbjudna i ett par länder då tillverkaren döljt vad som är i implantaten och hur dom är gjorda.
I andra länder ha kvinnorna som fått just dessa inlägg, fått dem utbytta pgr av hälsofaran. Men sverige har inte kommit fram till det än. Utan vi ska få betala runt 17 000 för att få göra om dem. Eller ta ut dem helt och betala ca 500 för narkos. Helt sjukt!

http://www.lakemedelsverket.se/OVRIGA-SIDOR/PIP-brostimplantat/



Storasyster <3

såg dig i tidningen/på nätet :)



http://www.aftonbladet.se/incoming/article14505864.ab



PUBLICERAT: 2012-03-11, 19:50:06 | URL: http://ltma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: