2012-02-06
 07:21:30

Hemsk natt

Ja och som jag trodde så var natten hemsk. Juni började sparka och gny ungefär med 15-20 minutern mellanrum heeeela natten. Nyss gav jag upp om att få någon sömn, så nu blir det lite frukost istället. Frågan är ju om man ska börja dricka kaffe eller vänta? Kan ju ha sådan tur att Juni blir super trött om någon timma och kanske kanske kan sova någon timma, och då passar ju jag med på såklart..


Blir väl att kanske träffa Hanna idag med på stan :)
Träffas ju aldrig längre /: Men är ju sånt skitväder ute, så ingen av oss har ju lust att gå hem till varann, då det är en bit. Hoppas på varmare väder snart.


Sen ska fan jag sova inatt och imorrn, så länge jag känner för det. Nu är det min tur. Så blir att tala om det för karl när han går upp :P


stina

usch å fy, jag vet ju verkligen exakt hur ni har det.

Men alltså har du läst på min blogg, vi har ju nu uteslutet sädesslag i miltons kost å det blev skillnad på nätterna direkt, plus att vi ger honom nexium.

Har ni uteslutit något i kosten?

styrkekramar!



PUBLICERAT: 2012-02-07, 10:18:52 | URL: http://mammastinsen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: