2012-02-07
 19:52:02

Babyrytmik och föräldragruppen-lunch

I natt tog Joakim Juni så fick jag sova hela 8 timmar! Skulle sova till 9 tänkte jag, men kl 8 vakna jag super pigg :P
Men under dagen har jag varit lika trött för det...

Blev iaf rytmik i förmiddags och efter det träffade vi några från föräldragruppen och käkade lunch.
Joakim och hans vän tittade till och med förbi och käkade efter gymmet..


Efter det fick vi besök och Jani och Neo. Fick testa på att vara 2 barnförälder ett tag när dom åkte iväg för att hämta ett databord. Gick super ;P
Nu på kvällen, medans Joakim är i skolan så har jag möblerat om i vardagsrummet, sedan badat skruttan för att sedan ge mat och söva. Hon somnade faktiskt nästan i min famn när jag gick runt med henne. Jag är helt chockad :)


Nu ska jag försöka få Joakim att köpa med pizza, sedan kolla på tv.
Imorgon ska läkaren ringa, så ska bli spännande att se vad hon har att säga.


stina

vi har ju oxå haft skrik nätterna igenom sen milton föddes å nu är han 10 månader, i tråden för sädesslagsallergi på familjeliv (blanda inte ihop det med glutenintolerans) så fick jag tipset om att det kanske det han inte tålde, och där sa de att det kunde komma redan då man ammade. Men alltså har ni en ersättning helt fri från sädesslag?

Det var väldigt skönt iaf efter att inte fått sovit en natt på typ 10 månader att ha det såhär nu, men man går bara å väntar på att det ska vända igen.



hoppas ni får nåt vettigt svar från läkarn, själv har ja tappat hoppet på läkare efter allt strul vi haft..



PUBLICERAT: 2012-02-07, 21:30:20 | URL: http://mammastinsen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: